czwartek, 24 stycznia 2013

Chwilkę mnie tutaj nie było, ale też sporo zajęć nie tylko robótkowych się uzbierało. Dodatkowo jeden dzień bez prądu :( oraz zamieszanie z dniem Babci i Dziadka w przedszkolu. Ale wreszcie mogę poświęcić chwilę na napisanie czegoś :)
Chciałam Wam dzisiaj pokazać kilka różnych koszyczków i misek. Większość zrobiłam jeszcze w zeszłym roku, ale jeden całkiem niedawno i w końcu go usztywniłam.
Te dwa z obwódkami są idealne na małe kompozycje kwiatowe. Wzorek na nie znajdziecie w ostatnim numerze  "Sabriny extra - Robótki"  zatytułowanego "Wielkanoc". Jest tam też wiele innych fajnych wzorków na typowo wielkanocne ozdoby.


Ten koszyczek jest bardzo wdzięczny. W każdej z trzech końcowych pikotek ma perełkę. Idealnie nadaje się do zapakowania do niego prezentu lub do postawienia na stole w formie ozdoby. Myślę, że super wyglądałaby w nim wiosenna kompozycja z kwiatami i ptaszkami.



Poniżej jest miska w formie patery. Super byłaby do przechowywania w niej owoców na stole - oczywiście tych mniejszych :). Ja proponowałabym osobiście mandarynki, bo nie brudzą i ewentualnie jabłka.






Na koniec pokażę Wam malutkie miseczki, które osobiście bardzo lubię robić. Praca jest szybka i przyjemna. Również znalezienie formy do usztywnienia nie sprawia większych trudności, bo w każdym domu znajdziemy jakąś małą miskę.





Zapraszam również do zakładki Frywolitka. Zamieściłam tam zdjęcia nowych kolczyków, jakie w ostatnim czasie udało mi się zrobić. Niestety ostatnio strona bloga nie działa tak, jak powinna i mam spore problemy z zamieszczaniem wpisów. Jak tylko uporam się z tym problemem, postaram się dodać kilka wzorków, z których korzystałam przy robieniu misek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.