poniedziałek, 28 stycznia 2013

Dzisiaj wymyśliłam sobie, aby kilka moich koszyczków i misek przerobić na  wiosenne stroiki. Zaczęłam od ostatnio wykonanego koszyczka z żółtą obwódką. Dołożyłam doń kurczaka, kilka krokusików i malutkie gniazdko, w którym siedzi sobie pisklak. Ciekawa jestem, czy Wam się podoba efekt końcowy :)


Wydaje mi się, że stroiczek jest bardzo wesolutki i wprowadza już nieco wiosennego nastroju w te zimowe jeszcze dni.
Oprócz stroika i kompleciku z frywolitki (znajdziecie w zakładce frywolitka) zrobiłam ostatnio również kołnierzyk na szydełku. Niestety będę musiała zrobić jeszcze jeden, ponieważ ten okazał się nieco za krótki. Wychodzi tutaj brak doświadczenia w ich robieniu. Ale myślę, że następny będzie już ok:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.