wtorek, 8 stycznia 2013

I kolejny dzionek się zaczął. Wczoraj dostałam przesyłkę z Koralki.pl i od razu zaczęłam tworzyć nowy komplecik frywolitkowy w kolorze chabrowym. Moja biżuteria, w porównaniu do Maranty oraz Renulka, jest jeszcze bardzo prosta i skromna, ale ja jestem z niej bardzo dumna :) Jak tylko skończę bransoletkę, na pewno zamieszczę zdjęcie całości.

Patrząc na aktywność na moim blogu pomyślałam, że warto by było zorganizować jakiś mały konkursik :) Tak na dobry początek:
  1. pierwsza osoba, która się zapisze do moich obserwatorów, dostanie szydełkowe serduszko i dodatek - niespodziankę :)
  2. druga zapisana osoba dostanie karteczkę oraz niespodziankę
  3. trzecia zapisana osoba dostanie szydełkowe serduszko i również niespodziankę.
Wasze adresy do wysyłki prezencików przesyłajcie proszę na mój adres mailowy: jolkaturon@wp.pl. Postaram się zrealizować przesyłki jak najszybciej. Mam nadzieje, że ta akcja zachęci Was do odwiedzania mojego bloga i dzielenia się swoimi opiniami na temat moich prac.
Dodatkowo zaglądajcie na moją stronę: www.jolkirobotkowo.manifo.com oraz na mój profil na fb (Jolanta Turoń). Znajdziecie tam wiele prac, o których tutaj nie będę pewnie już pisała, gdyż trzeba posuwać się do przodu :)
Jeszcze raz zachęcam do wzięcia udziału w moim konkursiku. Czekam na Was....... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.