czwartek, 21 marca 2013

Kołnierzyki c.d.

Dzisiaj bardzo szybki post, bo właśnie mam chwilę przerwy w kiermaszu (musiałam odebrać dzieci ze szkoły i czekam na męża aż je przejmie). Na szczęście kiermaszyska dobiegają końca, bo ja jestem już wykończona tymi ciągłymi jazdami (pakowanie torb, rozpakowywanie i tak w kółko). A przecież w domu też muszę coś zrobić. No ale tak to już jest :)
Dzisiaj tak szybciutko chciałam Wam pokazać mój ostatni kołnierzyk, jaki udało mi się jeszcze dorobić na wspomniane kiermasze. Jak większość pozostałych, tak i ten robiłam kordonkiem Maxi w kolorze białym. Niedługo przerzucam się na kolor czarny i nie mogę się tego doczekać :)
Tak więc mój kołnierzyk wygląda tak:


Jest dość szeroki, ale ma niepowtarzalny urok i na pewno właścicielka będzie zadowolona :)
A ja już kończę. Życzę wszystkim zaglądającym do mnie szybkiej i kolorowej wiosny :) Gorąco Was pozdrawiam i zapraszam na relację z kiermaszów - mam nadzieję już niedługo.

10 komentarzy:

  1. Świetny :) Ma piękne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sprzedał mi się od ręki więc chyba podobał się również innym :) Bardzo dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  2. Kochana prześliczny , pomysłowe są Twoje kołnierzczki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, bardzo dziękuję za miłe słówko :) Zawsze podniesiesz człowieka na duchu :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę zręczności przy dzierganiu szydełkiem. Ja jestem totalnym lewusem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że szydełko jest bardzo łatwą techniką :) Mogę służyć radą w nauce :) Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  4. Mogę tylko podziwiać...piękny kołnierzyk♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.