poniedziałek, 27 maja 2013

Wyróżnienia i frywolitkowy wianuszek


Wyróżnienia

Witam Was cieplutko w to chłodne i deszczowe przedpołudnie. Dzisiaj postanowiłam pochwalić się moimi wyróżnieniami, jakich w ostatnim czasie się uzbierało dość sporo. Zacznę od Wyzwania kwiatowego , na które przygotowałam kuferek z kwiatami bzu. Bardzo się z niego cieszę, ponieważ bezpośrednio dotyczy mojej pracy, która została zauważona. Ja z mojej strony zapraszam na blog Upominkowy Świat, gdzie obecnie trwa kolejne wyzwanie z cyklu kwiatowego - tym razem tematem są bratki :)
Kolejne wyróżnienia posypały się od: 

Kasia jest wszechstronnie uzdolniona. Tworzy szydełkiem, robi biżuterię, szyje, wykorzystuje metodę decoupage w swoich pracach.
  
Ewelinka robi fantazyjne kartki, które zachwycają mnie swoją kolorystyką, gdyż ja także bardzo lubię używać kolorków w swoich pracach.

 Gosia świetnie bawi się papierem. Spod jej rączek wychodzą śliczne wiklinowe (i nie tylko) dzieła.

Serdecznie Wam dziewczyny dziękuję za te wyróżnienia, a na postawione pytania odpowiedziałam na Waszych blogach. Ja z mojej strony gorąco zapraszam do dziewczyn, bo tworzą piękne rzeczy. Bardzo chciałabym przeprosić, że nie pociągnę zabawy dalej, ale niedawno nominowałam dokładnie do tych samych wyróżnień i ciężko byłoby mi wyszukać kilkadziesiąt nowych blogów spełniających określone kryteria. Mam nadzieję, że mi wybaczacie.
Dzisiejszy post miałam na tym zakończyć, ale postanowiłam pochwalić się jeszcze wianuszkiem, jaki zrobiłam starszej córce na Boże Ciało do sypania kwiatuszków. Przy jego tworzeniu  wykorzystałam rady i schemaciki na kwiatuszki Grażynki. Tak więc moje małe dziełko wygląda tak :)





Jest dość prosty, a jednocześnie pięknie prezentuje się na główce. Teraz robię jeszcze jeden dla młodszej córci i dziewczyny w pełnym rynsztunku będą mogły pójść w procesji :)
Na dzisiaj kończę. Dziękuję wszystkim za wasze przemiłe komentarze oraz witam nowych obserwatorów. Serdecznie zapraszam na moje Candy, do którego ciągle można się jeszcze zapisać. Cieplutko wszystkich pozdrawiam i życzę udanego dnia :)

17 komentarzy:

  1. gratuluję wyróznien a wianek jest oszałamiający

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu ale piękny wianek,za rok chyba uśmiechnę się do Ciebie o taki - uroczy.nazbierałaś tych wyróżnień, ale masz świetny blog więc nie ma się czemu dziwić pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, nie ma problemu - z miłą chęcią stworzę wianuszek dla Twojej wnusi :)

      Usuń
    2. Kochana trzymam Cię za słowo, i z góry dziękuję Dusia

      Usuń
  3. Gratulujemy wyróżnień, śliczny wianek!
    Pozdrawiamy
    Magda i Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Wam za odwiedzinki :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Serdecznie gratuluję wyróżnień. Jestem zachwycona tym wianuszkiem! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny wianuszek! pozdrawiam z Kuźni Upominków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i odwiedziny :)

      Usuń
    2. Niecodzienny wianuszek! Gratuluję pomysłu i pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Piękny, oryginalny! Podziwiam tym bardziej, że frywolitek od jakiegoś czasu próbuje się nauczyć ale jak na razie bez większych efektów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.